lördag, oktober 15, 2005

Nervöst

Nu är det mindre än två timmar kvar till avspark. Puh. Förlust eller oavgjort i dag mot Gais och alla chanser att nå kvalplats är helt borta. Det är bara vinst som gäller. IFK har inte vunnit mot Gais på evigheter. Kanske dags att bryta denna trend idag.
Lite osäkert om Santos kan spela i dag. Han nickade ihop med Torin på träningen igår. Så typiskt.

Eftersom det är lite nervöst här, har jag varit ute och räfsat löv på förmiddagen i solskenet. Går ju inte att sitta still. Tänk att en björk på grannens tomt kan fälla så mycket löv på vår garageuppfart!

Matchen kommer jag givetvis se på Svt24 och det blir otroligt nervöst. Vid 16-tiden vet vi om hoppet fortfarande lever eller är ute. Idag hoppas jag också att ÖSK minst ordnar oavgjort mot BP.

3 kommentarer:

Jonny sa...

Sitter och gör lite skolarbete just nu, men planerar att göra ett litet "studieavbrott" om en timme! Det "avbrottet" förväntas pågå till klockan 16...

Go Peking!

Jonny sa...

Med en tung suck ska jag nu ta tag i skolarbetet igen...

Mia sa...

Med tanke på hur IFK har agerat i liknande matcher tidigare och statistiken mot Gais, var det väl egentligen ett väntat resultat. Tyvärr. Men jag ville verkligen att det skulle sluta annorlunda. Det är tungt nu. Suck.
Lycka till med skolarbetet!