måndag, februari 13, 2006

Jag är en blivande toppkandidat

Idag presenterades även landstingslistorna och i min valkrets ser förslaget ut enligt följande:

1. Lisbeth Rydefjärd, Bottnaryd
2. Mia Frisk, Tenhult
3. Patrik Skogward, Jönköping
4. Jan-Erik Lagärde, Tenhult

Vi har fyra mandat i dag i min valkrets, Jönköping öster.

Känns stort att få förtroendet att vara en av toppkandidaterna till landstinget. Gäller att förvalta detta på bästa sätt. Men först är det stämman som ska avgöra listorna och det har ju hänt en hel del på stämmorna runt om i landet.

Om stämman antar förslaget är det dags att börja fila på personvalskampanjen. Som en god vän föreslog, lansera dig under följande slogan "Mia Frisk - din sjukvårdspolitiker"...

4 kommentarer:

Hannah Ekeroos sa...

Grattis till nomineringen!

Julia sa...

Grattis MIa! Jag hade ju gått och trott att du skulle vara trea på riksdagslistan men nu fick det hela sig en förklaring :)

Mia sa...

Tackar för gratulationerna. Men det återstår en stämma innan jag törs "ropa hej" och påbörja en personvalskampanj...

Anonym sa...

hahahaha din slogan var komisk