måndag, februari 20, 2006

Mera OS

Gårdagens sorti av Peja & co var otroligt trist. Är det detta praktfulla OS-fiasko som man kommer att minnas nu när man tänker på lag Lindholm och curling om ett par år? Deras OS-tatueringar måste kännas som ett hån nu...

Det inställda Super G-loppet igår gav utrymme för städning och lite annat smått och gott. Herrarnas stafettbrons var underbart härligt! Som vi har väntat!

Tackar för underhållningen i hockeyn igår och inte minst att Härenstam&Wikegård stod för kommentarerna.

Dagens tävlingar då? Ja, jag tror på följande medaljskörd:
  • Brons till Anja i Super G
  • Silver till Damkronorna

Ja, silver till Damkronorna är ju ingen vågad gissning. Men jag tror inte att silver blir guld. Canada är för tuffa och jag tror att Damkronorna har svårt att ladda om efter glädjen att ha slagit ut USA. Men överraska mig gärna!

Fredrik Nyberg tror jag inte riktigt räcker till i storslalomen. Blir han bland de tio bästa?

Inga kommentarer: