torsdag, juni 08, 2006

Dagen före...

Trodde aldrig att dottern skulle krypa till sängs så att jag kunde färdigställa hennes studentskylt. Hoppas att hon kommer att tycka om den. Kortet är iallafall väldigt sött. Hon är 2,5 år på bilden.

Fia var nog lite pirrig när hon la sig. Hon ska upp redan kl.5 för att hinna göra sig iordning innan en av kompisarna hämtar henne 6.30 för den tradtionella champagnefrukosten.

Här hemma är allt under kontroll (tror jag) och imorgon återstår bara att fixa iordning i köket, förbereda tårta och sallader, torka av utemöblerna (igen!!!) och blåsa ballonger för glatta livet. Tack Ewa för leveransen av björkarna!

Ser fram emot morgondagen. Ska bli så kul att fira Fias student, för hon har verkligen kämpat dessa tre år.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag inte har stora påsar under ögonen imorgon. Lär ju finnas en del kameror framme under morgondagen:-)

Inga kommentarer: