lördag, juni 17, 2006

Med en bok på altanen...

Skönt med lite helgledighet och sol & värme. På förmiddagen skjutsade jag min dotter och hennes tre kompisar till Nyhem. Det var en upplevelse det. Man kunde riktigt ta på den förväntan som fanns hos dem och de var otroligt upptrissade. När skylten "Nyhem" dök upp uppstod ett sånt där unisont tjejtjut i bilen. Hm. Vet att tjejerna har planerat detta så länge och jag hoppas verkligen att de får jättekul. Vädret har de iallafall med sig.

Var tvungen att ta en sväng förbi A6 på vägen hem för en snabbt ärende på Stadium. På A6 var det knökat med folk. Fattar inte hur man tänker när man väljer att gå och shoppa när det är ljuvligt väder ute.

Väl hemma har jag latat med mig en bok på altanen. Skönt! Om ett par timmar är det dags för Italiens match mot USA. Givetvis är mina sympatier italienska!

Inga kommentarer: