tisdag, juni 20, 2006

Halvtid

En nervpärs ikväll igen. Jag menar givetvis Sverige-England. Halvtid just nu och jag kan inte låta bli att göra ett litet inlägg här. Är lite smått irriterad och inte bara med tanke på underläget i matchen.
Vad tänker Svt på egentligen när de låter Staffan Lindeborg kommentera Sveriges match?!? Han är totalt värdelös! Fel namn på spelare, ser inte vad som händer o s v. Låt Chris Härenstam kommentera istället! Sen är jag inte heller så förtjust i Glenn Strömberg som expert. Jag vill faktiskt inte ha en strategilektion var tredje minut. Det räcker med Rit-Ola före match, i halvtid och efter match. Suck! Vill man ha mer sånt kan man ju köpa Rit-Olas bok. Nej, när det är match vill jag bara se fotboll. Man har ju egna ögon att se med...

Vill gärna se snara byten i Sverige. In med Elmander istället för Larsson och Chippen istället för Jonsson. Larsson har inte riktigt kommit igång i VM än. Nu börjar andra halvlek.

...när ska folk lära sig att det inte heter halvlek när det är paus mellan halvlekarna?

Inga kommentarer: