måndag, augusti 28, 2006

Är det åldern som gör sig påmind?

När det är mycket som ska ske samtidigt så är det lätt hänt att man glömmer något som man ska göra. Idag hände det. Vid lunchtid insåg jag att jag enligt min kalender ska jag skriva en text till "Signerat" i tidningen Kristdemokraten i dag. Texten skulle vara inskickad kl.14. Hm. Fanns ju inte en chans att jag skulle klara det. Som väl var fick jag lite respit. Kvällen kommer jag därför att tillbringa på kansliet för att skriva min text. Vet ännu inte riktigt vad jag ska skriva om...

2 kommentarer:

Max Hobstig sa...

Ta det lungt. Sånt brukar ordna sig. Se bara till att du inte glömmer att hälsa till chefredaktören HE från mig :-)

Mia sa...

Max// Hälsningen är framförd.

Jodå, en text levererades vid 20-tiden. Den går att läsa i Kristdemokraten på fredag. Finns även på nätet www.kristdemokraten.com