måndag, augusti 28, 2006

Tar Norrköping chansen?

Ikväll har IFK Norrköping chansen att ta in några poäng på toppen i Superettan. ÖSK förlorade ju igår. Vinst ikväll och det är bara fyra poäng till ÖSK. Ikväll hoppas jag också på "hjälp" från Degerfors och Assyriska.

Umeå på bortaplan är inte att leka med. De har inte förlorat på hemmaplan sen i juni. Hjärtat säger dock vinst med 2-0 till Norrköping. Målskyttar: Santos och Gunnlaugsson.

Matchen följer jag via nätet på kansliet, samtidigt som jag försöker få ihop en bra text till "Signerat".

4 kommentarer:

Max Hobstig sa...

Men herregud Mia. Vad är det för lag du pratar om? Det finns bara ett lag i det här landet. Tro mig eftersom jag är äldre än du :-)

Å andra sidan kan jag tipsa dig om en liten gest till den där HE som tvingar dig att
skriva signerade saker. Klicka på ” laget” och skicka det du får upp till den unge lymmeln så vet jag att han blir glad. Skulle HE å andra sidan bli arg, så får du skylla på mig. Mig vågar han inte ge sig på med sin signatur :-)

Mia sa...

Max//
Jag säger som statsministern; "För mig finns bara ett lag. IFK. IFK Norrköping så klart"!

Jonny sa...

Mia: Det är väl det klokaste han har sagt!

Mia sa...

Jonny// Instämmer. Det är nog i princip den enda ståndpunkt som Persson har som jag helhjärtat ställer mig bakom:-)