måndag, september 18, 2006

15 poäng kvar..

...att spela om och Norrköping har fortfarande chansen att ta sig till Allsvenskan. Jag vågade inte riktigt hoppas på det före kvällens match. Härlig seger med 4-1 mot Bönderna. Sms:en från maken när jag satt på (eller skriver man i?) sammanträde med distriktsstyrelsen var en riktig injektion. Tröttheten försvann på ett märkligt sätt. Så härligt!!!

Men det verkar vara en dyrköpt seger. Laitinen och Thordárson avstängda mot Ljungskile och Gallo skadad. Hm. Tackar Mjällby och Väsby för hjälpen i jakten på Allsvenskan.

Imorgon ler jag stort när jag hämtar ut vinsten på oddset. Ska försöka hålla mig vaken en stund till så att jag kan se lite av matchen när den går i repris.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lovar att du kommer att heja på TFF i de två sista omgångarna!

Bra omgång för båda lagen. Fattas bara att TFF vinner på onsdag.

daniel

Mia sa...

För ovanlighetens skull så kommer jag nog att hålla på TFF just då...;-)