fredag, september 29, 2006

En bil kommer lastad med gula kassar

Så har man då varit i de gula kassarnas förlovade land, Ullared. Enormt stort och mycket folk, även om mina väninnor ansåg att det brukade vara ännu fler kunder där. Jag tyckte att det var trångt och lite svårt att titta på saker för det var människor och kundvagnar var man än vände sig.

Om man ska hinna gå igenom hela affären måste man ha många fler timmar på sig än vad vi hade. Nu gällde det att prioritera. Jag var självisk och tittade främst efter kläder till mig själv. Behöver lite nya arbetskläder. Jag hittade faktiskt både byxor, västar, en kjol, toppar, tröjor och underkläder. Extra nöjd, eftersom det inte kostade så mycket. Köpte även kläder till främst yngste sonen. Förutom kläder blev det bl a c-vitaminer, ljus, lampor, juldukar och en tavla.
Allt som allt blev det sex gula kassar för mig. Inte illa för ett premiärbesök i Ullared!

Jag passade även på att köpa födelsedagspresent till maken på NetOnNet. Det blev en tv. Som väl var har Ingegerd en stor volvo för jag kan lova att bilen var fullastad när vi lämnade Ullared. Alla tre var ganska trötta när vi anlände till Jönköping något senare än från början planerat. Men nöjda var vi!

Bilder från strapatsen kommer senare.

Inga kommentarer: