onsdag, juni 27, 2007

Dag av förberedelser

Okristligt tidigt (varför heter det så?) går bussen imorgonbitti mot Sundsvall och årets riksting. Avfärd 04.45.

Idag är det filande på anföranden, packning och lite annat som behöver göras. Jag har fortfarande inte kommit iväg till stan för att försöka hitta något fint att ha på mig på rikstingsfesten. Nu är det verkligen i sista minuten. Shoppa kläder är inget jag gillar.

Hade planerat den optimala uppladdningen inför rikstinget - match på Parken. Men det blir inget med det. Orkar inte och mår inget vidare. Jag äter min andra antibiotikakur på tre veckor och de nya tabletterna gör mig så illamående. Usch! Det blir ännu en match via datorn och det är självplågeri.

Nu är det snart dags att åka in till stan för att beta av punkt efter punkt på "att göra-listan". Hinner jag före matchen kanske de grå hårstråna kan få en annan kulör:-)

1 kommentar:

Jessica sa...

Avfärd 04:45?
Det låter mer som ofärd i mina öron ;).