söndag, juni 17, 2007

Från dur till moll till dur

Det har varit en märklig söndag och mitt humör har åkt berg och dalbana. Vi tar det från början.

På förmiddagen kollade jag på EM-kvalmatchen i handboll mellan Rumänien-Sverige. Usch, ett tag var Sverige verkligen illa ute, men som väl var redde man ut det hela och Sverige spelar EM nästa år. Dur.

Vet inte hur det ser ut i er tvättstuga, men under minst en vecka har jag gått och irriterat mig på att övriga i familjen tror att tvätten viker sig själv. All ren tvätt har legat i en stor hög och det som redan varit vikt och lagt i fina högar har rivits runt. Ilska! Ställde mig och vek om allt och sorterade det i fina högar. Grr. Moll.

Matchdag. Bunkeflo-Norrköping. Det kändes som att i dag kommer det att bli ett bottennapp. Fick inte igång datorn förrän efter en kvart. Vår nya laptop med Vista har jag lust att slänga i väggen! La dock band på mig själv (snålhet) och pluggade in min jobbdator. Då stod det 2-2 och det hade bara gått en kvart. Vad hände?!?
En märklig match som slutar med tennissiffrorna 6-2. Hattrick av Gardar! Vilken man! Jag tror inte att det är sant. Nyp mig i armen! IFK Norrköping är fortfarande obesegrade! Dur!

Inga kommentarer: