fredag, juni 22, 2007

Midsommaraftons morgon

Tror att vi börjar bli gamla, maken och jag. Vi har ömmande ryggar efter en natt på tunna skumgummimadrasser. Får bli en promenad för att gå igång ryggen.
Själv har jag lite extra ont i baken efter att jag skulle visa dottern igår hur jag står på en skateboard. Den rullade till och jag slog i en dörr. Resultatet ett stort och hårt blåmärke på vänstra skinkan. Jag är tacksam över att det bara slutade med ett blåmärke och inte en bruten lårbenshals:-)

Dagens stora samtalsämne - vädret! Väderrapporten från Mon: det har slutat regna nu och om man är optimistiskt lagd kan man tro att det kommer att spricka upp framåt lunch. Temperatur ca 15-16 grader.

Trevlig midsommarafton!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vädret här i sommarstugan är molnigt och 18.4 grader. Regnade imorse men är just nu uppehåll så vi får se hur det blir. Åker till Karlshamn inom kort till mina föräldrar.

Vi önskar er en fin midsommarafton!