lördag, juni 02, 2007

En lördag i min smak

Det har varit en skön och avslappnad lördag. Så avslappnad att jag somnade i solen på altanen när jag läste "Jag älskade honom" av Anna Gavalda. Konsekvensen är ett rödbränt bröst (för man säger väl inte bringa om en kvinna?). Men ni vet jag vad jag menar. Blir att smörja in sig med svalkande after sun-lotion. För övrigt en mycket bra och charmig bok som kan rekommenderas.

Dottern är hemma ett par dagar innan det är dags för opponering på b-uppsatsen.

Nu börjar sändningen av landskampen. Har lite svårt för en timmas uppsnack. Det har blivit lite väl hysteriskt kring landslaget. Vem orkar läsa kvällstidningarnas sportbilagor som till 75% består av artiklar om landslaget? Och vem orkar läsa allt om Zlatan?!?

Maken tippar 1-1 eller 2-1 till Danmark. Jag tippar seger med 2-1 till Sverige.

Inga kommentarer: