tisdag, juli 01, 2008

En skön tisdag på semestern

Sådana dagar som denna tisdag gillar jag. Fler sådana tack!
Vaknar och ser solen sippra in genom persiennerna. Det blir jag glad av. Frukost på altanen med JP. Jag har en lite ond sida i mig för jag satt och smålog när jag läste om gårdagens match på Stadsparksvallen. Vet inte vem jag brås på?!?

Resten av dagen har flutit på med gräsklippning, dammsugning av bilen, hängt tvätt ute, Sommar med Amelia Adamo på altanen, grillat till kvällsmat, en rask promenad i kvällssolen och nu den allsvenska omstarten. Kan en vanlig tisdag bli bättre? Jo, IFK Göteborg får gärna vinna matchen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

TFF ville annat...

Hoppas Peking och Giffarna delar broderligt imorgon.

daniel

Mia sa...

Daniel//
TFF vann rättvist. Vet inte vad IFK Göteborg tänkte på. Kommande Champions League? Med ett sånt spel som de presterade igår lär det bli respass direkt...

Jag hoppas självklart på seger ikväll. Men det kan bli tufft med 3 spelare avstängda och flera på skadelistan.