lördag, juni 12, 2010

Det var den lördagskvällen...

Jag är sur. Irriterad och förb......d. Kan lika gärna gå och lägga mig och läsa en bok. Och H skulle förstå. Till 100 procent. Vi såg nämligen samma match vid datorn i källaren. Grrr.

IFK fick dangel med 3-1 och det speglade inte riktigt matchen om man säger så. Oavgjort hade varit rättvist, men när är fotboll rättvis?!? Trist att domaren ger bort en billig straff. Varsågoda BoIS! Sen slarvade tyvärr IFK i försvarsspelet.

Khalili kan f ö börja på bänken nästa match.

Ett litet plåster på såren är att IFK fortfarande är serieledare. Men det är fruktansvärt jämnt i toppen. Usch! På måndag hamnar del 2 av JP direkt i soptunnan.

Är tacksam över att vuvuzelorna inte nått Landskrona IP. Räckte med häxskrattet som hördes i sändningen via nätet. Kan Fotbollsförbundet förbjuda pyroteknik, kan de förbjuda vuvuzelor!

Nä, det blir nog tidig kväll för mig. Orkar inte höra tutorna i matchen mellan England-USA. Inget lag som engagerar mig trots att jag är uppväxt med Tipsextra. Imorgon kommer släkten för att fira vår 18-åring. Då gäller det att vara pigg. Tror att boken är mer givande.

Vad jag läser? "Tre sekunder" av Roslund & Hellström

Inga kommentarer: