fredag, december 30, 2005

Näst sista dagen på året

Årets näst sista dag och jag ställer mig frågan, var tog årets alla dagar vägen? Tror att det ärJan Bylund som sagt att "när äldre säger att det susar i öronen så är det bara tiden som svischar förbi". För är det inte så att ju äldre man blir, desto mer tänker man på hur fort tiden går. Allt man borde ha hunnit med o s v. Och jag är ändå inte sååå gammal än...

Dagen ska ägnas åt lite städning, snöskottning, inköp av mat och bubbel inför morgondagen. Kanske något litet fyrverkeri också. Sen ska man väl fundera lite över året som gått och året som kommer. Får se om jag delar med mig av mina tankar. Tror inte att jag ska ge några nyårslöften. Är så dålig på att hålla dem och vill inte gå med dåligt samvete i onödan.

Fick nyss ett glatt besked, vår kamera kommer att vara lagad och klar i början av nästa vecka. Saknar den verkligen.

Inga kommentarer: