tisdag, januari 17, 2006

Då byter jag radiokanal

Brukar lyssna på radion när jag åker till och från jobbet. Och alltid är det så att jag sitter och gläpper mellan kanalerna. Detta sker alltid när det är reklam. Men så finns det ju vissa artister som jag verkligen avskyr att lyssna på. Bland andra får dessa artister mig att snabbt byta kanal: Lisa Ekdal, Nanne Grönwall, Lena Ph, Shakira, Madonna, Björn Afzelius, Mikael Wiehe och Celine Dion. Finns ett gäng till. Men dessa är de som toppar kanalbyteslistan alla kategorier. Sen finns det ju vissa låtar som man nästan kräks när man hör. Och då är det ju trevligast om man byter kanal innan en olycka sker...

Vilka låtar/artister får dig att byta radiokanal?

6 kommentarer:

Julia sa...

Per Gessle solo eller Gyllene tider... USCH

Mia sa...

Gessles "Son of a Plumber" är inget vidare tycker jag. Men gamla Gyllenelåtar från 80-talet - då vrider jag upp volymen! Helst ska det vara "Ska vi älska till Buddy Holly".

Anonym sa...

råkade mejla iväg det till dig. får skriva om det.
per gessle, bodies without organs, james blunt. det mesta faktiskt, därför undviker jag helst radio överhuvudtaget.

Mia sa...

hm. vad är det för fel på Bodies with out organs och James Blunt?

Anonym sa...

bodies without organs är bara allmänt sämst och james blunt sjunger kasst.

Anonym sa...

Håller med Julia. Gessle och Gyllene Tider är vedervärdigt! Rent av fördummande! Enda gången Gessle är gångbar är inom ramen för Roxett.

/Sturesson