lördag, januari 28, 2006

Dagens Sturesson

Ja, eftersom klockan passerat midnatt så får du tänka dig att det ändå är fredag.

Fredagseftermiddagen har jag tillbringat på valledarseminarium tillsammans med unge herr Sturesson. Det som Andreas inte vet om hur man organiserar en valrörelse är inte värt att veta. Jag tror att unge herr Sturesson är lite stressad inför kommande ombudsmannakonferens. Kommer det att bli badning av organisationssekreteraren (=Sturesson)? Vem vet.

Jag kan härmed dementera att jag skulle ha sytt de badbyxor som Andreas fick i födelsedagspresent. De är införskaffade i en affär i Jönköping. Men inte av mig.

Vad jag vet är att jag drygade ut min ledning i Dreamteam jmf med Sturesson med 9 poäng. Så jag har innehaft "tronen" i två omgångar nu. Jag njuter så länge det varar.

Inga kommentarer: