onsdag, januari 04, 2006

Ett år av bloggande

På fredag är det ett år sedan jag började blogga och vad kul det är att blogga. Än mer fascinerande är att det finns någon som vill läsa det jag skriver. Tack!

Eftersom jag inte är hemma på fredag så tänkte jag redan i dag kort summera mitt bloggår. Du som läser vet ju att det har bestått av en mix av Superettan (mer specifikt IFK Norrköping), kommentarer av politiska händelser och andra företeelser (typ Idol och Melodifestivalen), dagens Sturesson, recept och så valda bitar ur Familjen Frisks liv och leverne. Jag kommer att fortsätta på samma spår, men det kommer nog att bli lite mer politik eftersom det är valår.

Det finns en person som jag vill tacka för hjälpen och det är Pontus. Han har hjälpt mig när jag inte fattat hur man ska göra och utan honom hade jag nog aldrig kommit igång att blogga. Tack!

Inte minst tack till er som bidragit med uppslag till Dagens Sturesson. Tar tacksamt emot dem även i fortsättningen.

Inga kommentarer: