tisdag, januari 17, 2006

Hägglunds nya brillor

Har ni lagt märke till att Göran Hägglund har skaffat nya brillor under julledigheten? Jag har gjort det iallafall. Och snyggt blev det! Lite mer pondus. Tyvärr har jag inte hittat någon bild på Göran med de nya brillorna, kanske Pontus kan bistå?

Göran Hägglund, Lisbeth Rydefjärd och jag har samma optiker, den bästa - Anders Pansell i Eksjö. Ja, vi är fler kristdemokrater i länet som går hos Pansell. För att nämna några så fixar även distriktets vice ordförande Tommy Bernevång Forsberg och kristdemokraternas ordförande i Värnamo Arnold Carlzon sina brillor hos honom.

(Obs! Efter att jag lagt ut denna bloggning första gången fick jag ett påpekande via mejl om att även dessa herrar är kunder hos Pansell och därför fick jag uppdatera denna bloggning genom att lägga till sista två meningarna)

Inga kommentarer: