fredag, mars 17, 2006

Rampfeber

Ja, jag erkänner. Jag är barnsligt förtjust i program som "Let's dance", "Idol" och liknande. Ett perfekt fredagsnöje när man är trött efter en veckas arbete. Ikväll börjar "Rampfeber" på TV4. Konceptet går ut på att icke-musikerkändisar ska sjunga duett med en artist. Först ut ikväll är fotbollsmålvakten Magnus Hedman som ska sjunga duett med Pernilla Wahlgren. Undrar hur det kommer att låta? Enligt tidningarna så skrattade Pernilla första gången hon hörde Hedman sjunga... Hur som helst så bänkar jag mig i soffan om en stund för att höra Hedman sjunga Lionel Richies gamla hit "All night long".

Själv skulle jag aldrig komma på tanken att ställa upp i liknande program. Som väl är så är risken för att jag skulle bli tillfrågad minimal!
Bild: aftonbladet.se

Inga kommentarer: