fredag, mars 24, 2006

Trevlig kväll

Torsdagskvällen tillbringade jag med Hannah, Camilla, Andreas och Erik på DG. Det var väldigt trevligt. Det var så länge sen vi kunde sitta ner och bara prata om allt och inget. Extra kul när Andreas skulle välja det mest nyttiga ur menyn. Det blev en ceasarsallad. Andreas har varit duktig och gått ner 6 kg på en månad Bra jobbat! Enligt initierade källor mäts magen varje kväll... Tack för en trevlig kväll!

Camilla, Hannah och jag ska försöka oss på en ny tjejkryss i april. Nu gäller det att hålla sig frisk:-) Vill ju inte att Andreas ska ta min plats ännu en gång...

Hörde följande från en ledande partitjänsteman under kommun- och landstingsledningsdagen:
"Jag ska spara det (ett badlakan) tills efter valet när jag har tvålat in Marita Ulvskog".
Hm. Vad menade han med det?

Inga kommentarer: