lördag, mars 18, 2006

Rönneklev på gång

Var ju lite orolig imorse för att Turbo och grabbarna skulle köra över IFK i dagens träningsmatch eftersom IFK hade så många spelare på skadelistan. Fick sms-rapporter från maken och när det stod 1-1 i halvtid så tyckte jag att det var ju helt ok. Men hur länge till skulle de orka? Hade ju ingen aning om hur matchen var. Extra kul att det var min favoritspelare Viktor Rönneklev som gjort mål. Rönneklev får oförtjänt kritik på Gnällbänken tycker jag.

När jag fick sms om att matchen slutade 1-1 tyckte jag att det var strongt gjort med de förutsättningar man hade . HBK mönstrade ju ordinarie lag. Det bådar gott.

Nu åker IFK på träningsläger på Cypern och jag hade väldigt gärna varit med för att följa deras matcher och träningar. Vore kul om någon kunde blogga från träningslägret...

Inga kommentarer: