fredag, september 23, 2005

Idol II

Som jag tidigare bekänt så tittar jag gärna på Idol när det finns möjlighet till det. Vill man ha ett gott skratt kan man surfa in på Idols sajt för att kolla på alla auditions. En del verkar helt sakna självinsikt.

Idag vaskade man fram de två sista finalisterna till Idol. Efter att alla sjungit ikväll tippade jag och maken att Marième och Jens skulle gå vidare. Dottern hoppades på James efter att Johan floppade helt. Han sjöng surt och tappade texten, stackarn. Och visst gick Jens och Mariéme vidare. Jag fick lova att sms:a dottern resultatet eftersom hon inte kunde se resultatet av omröstningen. Juryn kommer dock att ge någon ett wild card och vem det är får vi se på fredag. Jag tippar Sarah eller James. Antar att dottern håller på James.

När det gäller slutlig vinnare håller dottern på fotbollskillen Ola eller rockern Sebastian. Mina favoriter är Cindy, Måns och Sebastian. Nästa vecka börjar det på allvar. Vem åker ut först?

Inga kommentarer: