fredag, september 23, 2005

Paradise Hotel

Nu har årets upplaga av Paradise Hotel startat på TV4 och jag måste erkänna att jag inte har sett ett enda avsnitt av denna dokusåpa. Men eftersom vi köper kvällstidningar och det går trailers för serien kan man ju inte undgå den. Nu är en av deltagarna besviken över hur hon skildras i programmet. Man har fokuserat på hennes bröst. Måste erkänna att jag blev lite nyfiken och surfade runt lite - är det så förvånande att kamerakillen (utgår från att det är en kille) zoomar in denna deltagares bröst?!? Varför i hela världen har hon då fixat sig bröst av denna size?!? Och nej, jag är INTE avundssjuk.

Olinda som deltog i förra årets upplaga av Paradise hotel slår huvudet på spiken i Expressen idag:
"Om man vill lyfta fram sin intellektuella sida, så kanske man inte ska skaffa två airbags."

Jag kan inte annat än tycka synd om Natacha.

Johan Hakelius skrev så träffade om detta i en krönika för någon vecka sedan.

Inga kommentarer: