måndag, februari 09, 2009

Här är låtlistan

Det blev inte så mycket med liveblogg från närradioinspelningen. Det var fullt sjå med att hålla koll på tiden och samtala om energiöverenskommelsen. Får försöka få lite snits på mobilbloggandet tills nästa gång det är dags. Då har jag tänkt ta mig an EU-valet och känna en av våra regionala kandidater på pulsen. Det är alltså Kristdemokraterna i Jönköpings kommun som sänder närradio varje tisdagsmorgon och jag passade på att banda mitt inslag i förväg för att kunna ha med riksdagsledamoten Irene Oskarsson i studion.

Låtlistan:
Hothouse flowers - "Santa Monica"
Håkan Hellström - "För en lång lång tid"
Sofia Jannok - "Irene"
Glasvegas - "Geraldine"
Eldkvarn - "Fulla för kärlekens skull"
Mats Öberg - "Ångbåtsblues"

Det var nog första programmet på flera år som jag inte spelade Kane. Hann inte med det...

Inga kommentarer: