torsdag, september 04, 2008

Sexig tröja?!?

Efter lunch tillbringade jag ett par timmar på Adelövs marknad. Kristdemokraterna delade ut tidningar, flygblad, godis och ballonger. Endast en liten bunt flygblad bars tillbaka till ombudsmannens bil.

När man är på marknad får man ju passa på och försöka göra några fynd. Mittemot oss såldes t-shirts och jag fyndade var sin tröja till sönerna, Slipknot resp. Korn. På köpet fick jag en tröja som säljaren ansåg skulle vara sexig på mig. Hm.

Sexig?!?

Kan tilläggas att jag hade en kristdemokratjacka på mig när sönernas tröjor inhandlades...När jag visade Håkan tröjan skrattade han och utbrast: Den är ju klassisk! Snygg! Gissar att den blir liggandes i byrån. Om den inte varit dammodell hade kanske äldste sonen tagit hand om den.
Övriga inköp var vaniljmunkar och kokostoppar.

Inga kommentarer: