onsdag, november 02, 2005

Dagens Sturesson

Andreas satsar på att vinna Kristdemokraternas Dreamteamliga för tredje året i rad. Men han är inte riktigt nöjd med hur det går just nu för sina lag. Tror att Sturesson är den som lägger ner mest tid av oss alla på att fixa med byten och hålla sig uppdaterad om alla matcher och spelare. Men i senaste omgången hämtade han iallafall in 14 poäng på Martin Hellström som leder ligan med sitt lag "Svenska Mästarna 1". Nu har Sturesson 91 poäng kvar att ta in.

Andreas har f ö mejlat mig denna bild på sig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är först efter 50 omgångar som en segrare koras. Vid den här tiden på säsongen brukar jag inte leda utan går vanligtvis upp i topp under den andra halvan.

Jag har dessutom drabbats av osedvanlig otur. Trots ett digert kunnande så har det inte till fullo betalt sig ännu. Ledande Hellström baserar sin ledning på att han haft flyt med att hans spelare gjort sina mål i rätt matcher. Trots att jag i detta avseende haft maximal otur så har jag genom djuplodande analyser ändå haft ett lag beståendes av spelare som ger mycket poäng av hockeyexperterna även då de inte gör mål. När väl målen börjar trilla in lär ingen ha en chans att rå på mig.

/Sturesson

Anonym sa...

Vad förvånad jag blir att Sturesson väljer just den där bilden på sig själv. Men han har väl alltid vurmat lite för "svunna tider" ;-)