lördag, november 05, 2005

Tusenbröder

Tyst och lugnt på morgonen. Bara maken vaken. Kryper upp i soffan för att se Tusenbröder säsong 2 som jag beställt från Ginza.se. Gosig och varm morgonrock, pläd, en stor mugg te och ljus på bordet. Trycker på play. Vad händer? Jo, någon klant har lagt ner Tusenbröder säsong 1 i den box som ska vara säsong 2. Ridå! Så nu sitter jag med två uppsättningar säsong 1. Väldigt irriterande! Och det tar minst en vecka för att få rätt dvd:s. Det var den mysiga morgonen och förmiddagen som jag hade tänkt tillbringa med Hoffa och grabbarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mia, du som kristdemokrat bekänner dig väl till ofullkomlighetsprincipen?

Mia sa...

Visst gör jag det. Sidan 12-13 i Kristdemokraternas Principprogram. Men jag tycker ändå att jag ska få rätt varor jag beställer...