onsdag, november 09, 2005

Lite reflektioner från dagen

Det har varit en bra dag hær på Kvalitetsmæssan. Intressanta och bra seminarier. Hinner tyværr inte skriva så utførligt om dem just nu. Måste gøra mig iordning infør kvællens bankett med underhållning av Lena Ph.

Men, seminariet om kvinnligt och manligt med en rejæl lektion om hjærnan fick det att snurra lite i min feministiska øvertygelse. Återkommer om det senare.

Stressdoktorns två lektioner var mycket tænkværda och fyllda med skratt och allvar. Næsta gång det kør ihop sig kommer jag att resa mig upp och hæva mig upp och ner på tårna och sæga lugnt och stilla "App, App, så hænde det igen". Æven hær återkommer jag.

Till sist, plus till Promedia som delade ut små strutar med popcorn i sin monter. Både smakade och luktade ljuvligt gott!

Inga kommentarer: