torsdag, november 24, 2005

Noll koll av Svensson

Eftersom jag inte kunde åka på ombudsmannakonferensen såg jag det som min plikt att hålla Sturesson informerad om läget i matchen mellan Frölunda-HV ikväll. Ombudsmännen skulle ju ut och äta middag.

Efter mitt sms om att det stod 3-0 till HV svarade Andreas följande:
"Då jag meddelade ombudsmännen detta försökte Urban kaxa genom att skrika 'Vem leder serien?' Looser!"

Urban är alltså partisekreteraren Urban Svensson. Och visst ska man väl kunna kräva att en partisekreterare ska kunna hålla koll på vem som leder Elitserien?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Han försökte släta över sitt misstag med "Men vi har ju en match mindre spelad". Inte!!! Det är ju serieledarna som har en match mindre spelad men ändå leder.

Hade tänkt ha min HV-halsduk på mig på dagens konferens men glömde den hemma. Surt!

/Sturesson