tisdag, februari 27, 2007

Nyklippt

Idag gjorde jag något som jag faktiskt ångrar. Mycket! Jag klippte av det långa håret. Men det blev för kort. Och det är ju lite svårt att åtgärda nu. Jag har funderat ett tag på att klippa page, men page för mig är en sak och för frisören en annan... Hon var nöjd med resultatet och tyckte att det framhävde min ansiktsform, gav karaktär. Själv var jag så feg och sa bara"jo, men känns ovant med så kort hår". Känner mig lite "tantig" i mitt nya korta hår. Hm. Till sommaren har det väl fått lite längd igen:-)


Foto: Mattias

Funderade på om det var läge att bryta lårbenshalsen på uppfarten imorgonbitti för att håret skulle hinna växa ut lite. Men avslog den tanken ganska snabbt. Så, jag valde att ta tjuren vid hornen och bestämde mig för att lägga ut eländet på bild här.

6 kommentarer:

Hannah Ekeroos sa...

Var inte tramsig, det är supersnyggt ju! Bra gjort!

Mia sa...

Hannah// Tramsig? Jag har ångest!Men jag tackar för din komplimang.

Så här kort hår har jag inte haft sen gymnasiet och det är verkligen länge sen.

Anonym sa...

Det var roligt och se att du har klippt dig. Vad snyggt det blev nu ser man dina ögon som frissan sa när du var mindre.
Kram Mamma

Mia sa...

Mamma// Tack! Jag minns fortfarande den kommentaren...

Kram

Anonym sa...

Jag tycker det ser jättebra ut!

Mia sa...

Acko// Tack!