torsdag, februari 15, 2007

Skrivande, skrivande

Idag har dagen ägnats åt att skriva partidistriktets verksamhetsberättelse för 2006. Pust! Det tar lång tid och så vet man att det är få som läser den. Hm. Inte är det lättare att skriva verksamhetsberättelse när man inte har alla pärmar och filer lättillgängliga. Jag har fått be Stina, vår nya ombudsman, om hjälp ett flertal gånger. Nu börjar jag dock se ett slut på detta.

Nu fortsätter jag med motionsskrivande inför rikstinget. Motionerna ska vara inlämnade senast söndag.

Om tangentbordet fortfarande "glöder" så fortsätter jag med minnesanteckningar från gårdagens gruppmöte.

Ikväll blir det att skriva ut lite vägbeskrivningar och dylikt inför turen till Stockholm imorgon. Äldste sonen ska på konsert med två kompisar och som lite hönsig mamma vill jag inte släppa iväg dem själva på buss. När de är på konsert passar jag på att inspektera Andreas&Hannahs nyinredda lägenhet. Sover gör vi i Södertälje innan det bär av till Parkens konstgräs för träningsmatch. Dags att fortsätta skrivandet!

Inga kommentarer: