onsdag, maj 28, 2008

En reklamfilm jag gillar

Jag brukar inte gilla reklamfilmer, men den här gillar jag. Jag skrattar varje gång jag ser den. Pappans reaktion är helt underbar. Han blir sååå stressad av sonens frågor. Som förälder känner man igen sig. Inte för att vi har denna bok i vår ägo, men typen av frågor som bara barn kan ställa så där rakt på sak. Som förälder blir man helt ställd och vet inte riktigt hur man ska svara. Den här pappan är dock själv hemma med sonen. Värre är det när man befinner sig på en fullpackad buss och får högljudda frågor från barnen som rör andra resenärer och man ser att övriga resenärer spetsar öronen för att inte missa minsta stavelse från mammas/pappas mun...
Jag kan återge ett antal sådana frågor/situationer men av hänsyn till barnen avstår jag.

Om jag gillar reklamens produkter? Nja.

Inga kommentarer: