tisdag, augusti 05, 2008

Utmanad!

Niina har utmanat mig. Och jag är inte den som bangar.

Gör så här:1. Beskriv reglerna 2. Svara på alla frågorna 3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. 4. Be dem läsa din blogg. 5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Gå på sammanträde med landstingsstyrelsen
2. Skicka ut kallelse till gruppmöte
3. Kolla av jobbmejlen
4. Handla på vägen hem från kansliet
5. Kolla på Djurgården-IFK (och be om ett mirakel)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade som valombudsman för Kristdemokraterna i Östergötland + pluggade nationalekonomi vid Linköpings Universitet

Vilka platser har du bott på?
Östermalm i Finspång, Sonstorps Bruk, Lindövägen i Norrköping, Bävervägen i Finspång, Järnvägsgatan i Aneby, Slånbärsstigen i Gamleby, Bäckgatan i Norrköping, Lekaregatan i Norrköping, Guldringen och Silverringen i Norrköping, Klevavägen i Tenhult och nu Ekevägen i Tenhult.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa IFK Norrköping
2. Köpa ett hus i Italien och bo där när det inte är svensk fotbollssäsong
3. Dela med mig till familj, släkt, vänner och välgörande ändamål
4. Resa
5. Betala av studieskulden. Nej, köpa en spelare till Romas trupp som skulle spela med mitt namn på ryggen;-)

Utmaningen går vidare till:
Finnjonna
Simon
Michis
Högerspöket
Fotbollsfrun
Majsanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag antagit din utmaning! Finns på min blogg

Simon Rundqvist sa...

Utmaningen avklarad!