tisdag, augusti 12, 2008

Vilken kämpaseger!

Äntligen!!! Som jag har väntat på denna seger! Jag är helt slut. Det var en NERVPÄRS! Fy, vad jobbigt men oh så härligt.

I halvtid sa jag till maken: Jag vet inte om jag orkar se andra halvlek.
Maken: Gå och lägg dig då!
Jag: Näe, det fixar jag inte.

En tung sten föll från mitt hjärta. Lättnad. Nu fick jag nytt hopp. Serien är inte helt körd.
Seger. Ett ord som jag knappt vetat vad det är denna säsong.

Magnusson gjorde ett bra jobb på topp! Amuneke överraskade mig positivt. Fortsätt så.

När PF drog igång "Norrköping - Håller på Peking" och fick med sig hela Parken reste sig håret på armarna.

Jag hade velat vara på Parken ikväll. Fått se miraklet på plats och dela glädjen med de få som tog sig till Parken. Jag nyper mig i armen. IFK Norrköping vann. Härligt!!!

Vem var det som tippade seger?;-)

Jag kommer att sova gott i natt...

Fler kommentarer kring matchen hittar du här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Magnusson kan spela på topp faktiskt.

Känns litet läskigt inför uppgörelsen på Vångavallen men man kan alltid hoppas på litet övermod från Pekings sida nu när man fått en seger. Dessvärre har TFF Thylander skadad och Drugge avstängd.

Jag tror att det blir en riktig grismatch. Tipset är ändå att TFF vinner på kontringar när Norrköping öppnar sig bakåt i sin iver att få in tre nya poäng.

Efter den matchen önskar jag Norrköping lycka till. Det är inte kört än.

Daniel