lördag, juni 28, 2008

I vantan pa konsert...

Sitter i foajen pa Bilderberg Parkhotel i Rotterdam dar jag ska tillbringa natten. Hotellet ligger nara museumpark. Nu ar det inte manga timmar kvar tills det ar dags att ta sparvagnen ut till de Kuip.

Denna flygresa var en mer angenam upplevelse an sist nar jag flog med KLM...

Det var en marklig kansla att sitta pa taget fran Schipol till Rotterdam med Kane i lurarna och se det hollandska landskapet susa forbi. Det ar ett sa annorlunda landskap och bebyggelse.

Jag har fonstershoppat langs Lijnbaan i regnet.

Ett par timmar har jag tillbringat pa Museum Boijman Van Beuningen. Manga vackra tavlor och foremal. Det fanns flera utstallningar med religios konst. Val vart ett besok om du ar i Rotterdam!

Nu blir det ett par timmars somn sa att jag ar pigg infor konserten. Som val ar har det ljusnat och regnet upphort. Det kommer att bli en trevlig kvall!

Inga kommentarer: