tisdag, juni 10, 2008

Så härligt!

Så här med facit i hand var det onödigt att gå runt med smått magknip idag. Men var inte grekerna väldigt passiva? Småfula som vanligt, men sen. Jag trodde att det skulle bli tightare. Jag är positivt överraskad. En svensk seger värmer alltid!

Zlatans mål var vackert och förlösande. Vilt jubel och stor glädje i baren på Hilton!

Hanssons mål lär väl inte gå till historien som EM:s vackraste mål, men det var ett riktigt "kämpa in bollen i mål"-mål. Knäade han in bollen? Sånt gillar jag. Bollen ska bara in. Hur som helst, mål som mål. Härligt! Tror nästan att glädjen på Hilton var ännu större efter Hanssons mål.

Daniel Andersson? Han gjorde väl vad man kan kräva, men inte mer. I nästa match vill jag se Källström. Men det lär nog inte ske om man känner Lagerbäck...

Pratade med en bedrövad ryss i baren i halvtid. Han skämdes å sitt lags vägnar och hoppades att Sverige skulle vinna. Jag sa inte emot:-)

Mot Spanien lär det bli åka av. Usch!

Vore tacknämligt om TV4 vågade låta Hussfelt kommentera Sverigematchen tillsammans med Fjellström. Inte ens en segerkväll orkar man med Perlskog.

Inga kommentarer: