söndag, juni 29, 2008

Vilken konsert!

Sitter pa Schipol nu och ska fordriva tiden tills flyget gar. Sa da blir det lite surfande.

Nar jag kom tillbaka till hotellet igar var jag hes och lycklig! Vilken konsert! Det var precis sa bra, nej, battre an vad jag vantat mig. Haret reste sig pa armarna. Nagra tarar kom det ocksa. Det var vart varenda krona och dubbelt upp. Denna konsert kommer jag att leva lange pa. Det ar ett minne for livet!

Lagom till konserten blev det stralande solsken. I kon till inslappet borjade jag prata med ett gang hollandska killar. En av dem sa konfunderat och nog lite besviket: "I thought swedish girls are blonde". Haha. Sen fragade han givetvis om jag visste vem Henrik Larsson ar. Vilken svensk gor inte det?

Nar de spelade "Rain Down On Me" exploderade hela arenan. Vilken kansla!

Mellansnacket forstod jag inte mycket av, men jag gjorde som de ovriga i publiken; jublade och appladerade:-)

Under konserten gick det runt folk och salde vin och ol pa laktaren fran en "dunk" pa ryggen. Det hade aldrig hant pa en konsert i Sverige! Konstaterade att hollandare ar ett oldrickande (och trevligt) folk.

Kane gar hem i alla aldrar och jag var langt ifran ensam om att vara 30++.

Nar jag skulle hem rakade jag aka ett par hallplatser for langt med sparvagnen (som jag tjuvakte med bade till och fran konserten) och det var inte trevligt att ga ensam genom centrala Rotterdam vid midnatt. Som val ar ar det latt att hitta i Rotterdam och mitt hotell lag centralt.

Vilken kvall! Vilken konsert! Aterkommer med bilder nar jag kommer hem. Som gradde pa moset messade Hakan att IFK ar i kvartsfinal i cupen. Som sagt, vilken kvall.

Inga kommentarer: