fredag, juni 27, 2008

Svårt att somna...

Jag är lite pirrig av förväntan inför konserten imorgon kväll. Som jag har längtat till denna konsert. Tänk om jag har byggt upp en orealistisk förväntan? Knäppa tankar far igenom huvudet. Klart att det blir en härlig konsert på de Kuip! Måste försöka slappna av och somna. Jag som annars är kvällstrött är klarvaken och pigg. Hm. Klockan ringer 04.00.
Flyget går redan 6.25 så jag är hos min dotter i Göteborg. Lånar hennes soffa. Vi har haft en mysig eftermiddag och kväll. Hon ska också upp tidigt för att åka med mig ut till Landvetter. Jag tar flyget, hon tar plats i caféet.

Jag känner mig som ett barn kvällen före julafton. Lite larvigt när man närmar sig 40.

Allt är packat och klart. Biljetter och pass. Extrabatterier till kameran. Nytt större minneskort. Hudkräm mm ligger i en plastpåse som de ska enligt reglerna. När jag åkte hemifrån stannade jag t o m för att titta en extra gång så att passet verkligen var med. Jo, jag har resfeber.

Måste försöka sova. Tyvärr har Fia ingen radio, så somna till Karlavagnen går inte. Annars är det avslappnande.

Om jag kommer åt en dator kanske det blir en blogg från Rotterdam eller Amsterdam.

Inga kommentarer: